EMMA RÖNNHOLM

Mollys dop ♡

Utöver det vanliga Permalink0
 
 
 
Vi välkomnar augusti med ett dop för vår älskade lilla dotter! Och vet ni...? Jag tror att alla, verkligen ALLA, föräldrar oroar sig för en sak under ett dop eller namngivning. Nämligen om barnet kommer att skrika under ceremonin. Jag menar... jag kan ju känna mig lite stressad när Molly skriker även om jag är ensam med henne. Så att ha 50 andra som ska finnas på plats och bevittna det det gör nog en lite nervös. Fattar inte varför, risken är ju 50/50 att de gråter så det kommer ju inte som en överaskning. Och det är ungefär här i historien som jag ska skriva "som tur är var Molly lugn och fin". Men nej. Det var hon inte, haha! Men det gick bra ändå tyckte jag! Alla skrattade och det kändes inte så stelt :D Det var nog en allmänt jobbig dag för henne. Mycket folk, nya intryck och bli medlem i Herrens barnaskara... allt på samma dag, tro fasen man blir lite trött & gnällig. 
 
Mottagningen var underbar. Supergod mat, jättefina presenter, rolig "tipspromenad" (syrran vann, men jag tror det beror på att hon kände på sig att vinsten var ett choklad... då finns inga andra alternativ än att vinna!) och fikan var också supergod! Fick äntligen visa upp den fina tårtan + att lilla farmor hade bakat en massa gott! ♡ 
 
TACK TILL ALLA SOM VAR MED OCH FIRADE VÅR DOTTERS STORA DAG & TACK TILL VÅRA FÖRÄLDRAR SOM SLAVADE I KÖKET OCH HJÄLPE OSS MED ALLT! ÄLSKAR ER ♡
 
 
 
 
Till top